Regulamin Sklepu Dragonball.pl
Warunki ogólne.
- Ogólne warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy dragonball.pl, reguluje poniższy dokument, zwany w dalszej części "Regulaminem".
- Właścicielem domeny oraz sklepu jest firma Dragonball.pl Bartłomiej Leszek z siedzibą główną w Konradów 62 48-340 Konradów, NIP:753-246-48-15, REGON: 522116968
- Wszystkie ceny podawane są w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Wszelkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu oryginałów, np. kolor wyświetlany na monitorze.
- Klient dobrowolnie rejestruje się w sklepie internetowym. Nie jest wymagana rejestracja konta do dokonania zakupu.
- Klient w momencie rejestracji konta lub składania zamówienia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych niezbędnych do realizacji składanych przez niego zamówień przez firmę Dragonball.pl Bartłomiej Leszek.
- Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
Realizacja zamówienia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00 oraz w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej dragonball.pl.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na witrynie internetowej. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
- Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
- Rozliczenie transakcji może nastąpić w następujący sposób:
- poprzez blik
- przelewem tradycyjnym
- kartą płatniczą (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.):
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
- Klient po dokonaniu zamówienia przy wybraniu opcji płatność przelewem zobowiązany jest do wykonania zapłaty za zamówiony towar.
- Do każdego zakupu doliczane są koszty przesyłki podane w cenniku dostawy. Wysokość tych kosztów zależy od formy przesyłki wybranej przez klienta w czasie składania zamówienia oraz wartości zamówienia. O wysokości kosztów wysyłki klient zostaje poinformowany przed złożeniem zamówienia i wysyłając zamówienie do sklepu akceptuje ich wysokość.
- Sklep internetowy dragonball.pl w szczególnych przypadkach zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia, o czym zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego wysyłając informację pocztą elektroniczną.
- Zamówione towary mogą być dostarczane do Klienta poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej lub pracownika Poczty Polskiej. Czas dostarczenia przesyłki przez firmy do tego celu powołane jest zależny od ich regulaminu i ustaleń. Jest on również podany w zakładce "Wysyłka i Płatności".
- W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia i wybraniu formy płatności "Przelew Bankowy" lub za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności, kwota wynikająca z wartości zamówienia nie wpłynie na konto bankowe sklepu, zamówienie może zostać anulowane. Informacja o anulowaniu zamówienia zostanie wysłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy wykonaniu zamówienia.
- Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień. Nie może być to jednak adres inny niż ten, gdzie zamówienie będzie potwierdzane.
- Każde potwierdzone zamówienie Klienta traktowane jest jako całość i jest wysyłane na podany przez Klienta adres jedną paczką.
- Wszelkie zmiany dotyczące sposobu dostawy wymagają zgłoszenia w sklepie internetowym dragonball.pl poprzez wiadomość e-mail na bartek@dragonball.pl oraz potwierdzenia przez pracownika firmy.
Rachunki i faktury.
- Firma Dragonball.pl Bartłomiej Leszek wystawia faktury VAT za zakupiony towar.
Modyfikacja zamówień.
- Do momentu wysyłki towaru klient może modyfikować zamówienie (zwiększać, zmniejszać ilość zamawianych pozycji).
- Modyfikacja zamówienia (anulowanie, korygowanie, dzielenie, łączenie z innym) jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej e-mail z dokładnym opisem na bartek@dragonball.pl
- Na życzenie klienta istnieje możliwość łączenia zamówień w celu obniżenia kosztów wysyłki. Jest to możliwe wyłącznie wtedy, gdy żadne wcześniejsze zamówienie nie zostało już zrealizowane.
Zwroty i Reklamacje.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Internetowym Sklepem dragonball.pl poprzez e-mail bartek@dragonball.pl lub telefonicznie 721 727 468. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokument zakupu.
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera zaleca się aby Klient sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zaleca się zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.
- Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowo musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że w przypadku, gdy towar jest fabrycznie zapakowany w folię to nie może ona zostać usunięta ani uszkodzona, aby produkt mógł trafić jako pełnowartościowy z powrotem na półki sklepu.
- Jeśli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, powinien odesłać paczkę na adres sklepu
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia dotarcia do sklepu zwracanego towaru.
- Towar uszkodzony zostaje wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru odstąpić od zakupu bez podawania przyczyny składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie i zwrócić nieużywany towar na własny koszt. Sprzedawca zwróci Klientowi koszt zakupu towaru oraz najtańszy koszt dostawy przesyłki.
- W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
- W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego
Postanowienia końcowe.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26 lipca 2022 roku.